Kalite Politikamız
21 Ekim 2019



KALİTE POLİTİKAMIZ

1-Sağlıkta Kalite Standartlarına  ve Verimlilik anlayışına uygun sağlık hizmeti sunmak,

2-Kurumumuzda “Kalite Kültürü”nün yerleşmesini ve devamlılığını sağlamak,

3-Hasta Güvenliği ve Çalışan Güvenliği odaklı sağlık hizmet vermek,

4-Hasta ve Çalışan memnuniyetini üst düzeyde tutmak,

5-Hasta ve çalışan haklarına saygılı bir kurum anlayışı içinde olmak,

6-Kurumumuza başvuran tüm hastalarımızın  eşit, zamanında, adil, etkin ve verimli sağlık hizmeti almalarını sağlamak,

7-Engelli  ve  yaşlı  hastalarımızın ihtiyacı olan tüm hizmetleri rahatlıkla alabildikleri “Engelsiz Hastane”  olmak,

8-Çocuk hastalarımıza  ihtiyaçları olan sağlık hizmetlerini sunarken, aynı zamanda eğitim, oyun vs. ihtiyaçlarının da karşılandığı “Eğlenceli Çocuk Hastanesi”  olmak,

9-Hastanemizde yatan bebek ve çocuk hastalarımızın ihtiyaçlarını bütüncül  bir yaklaşımla analiz ederek, gönüllü vatandaşlarımız ve kurum çalışanlarımızın katkılarıyla açmış olduğumuz “ Minik Hayaller Mağazası” ile ihtiyaçlarını karşılamak, bu ve bunun gibi projelerle sağlık çalışanlarıyla vatandaşlarımız arasında Gönül  Köprüleri inşa etmek,

Çalışanlarımızın bilgi ve becerisini artırmaya yönelik sürekli hizmet içi eğitimler vermek,

10-Ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanmak,

11-Kurumumuzda uyguladığımız Risk  Analizleriyle, sadece gerçekleşen problemleri değil, potansiyel problemleri  gerçekleşmeden  çözen bir anlayışa sahip olmak,

12-Bilimsel araştırmaları ve teknolojik gelişmeleri takip ederek sürekli daha iyi bir hizmet anlayışını hedeflemek,

13-Hasta bakımının tüm yönleriyle  sorgulandığı, hesap verebilir, vicdanlı bir hizmet anlayışı içinde olmak,

14-Vizyonumuzdan ve ahlaki değerlerden ödün vermeden sürekli daha kaliteli bir hizmet sunumu  için çalışmak,

15-En büyük gücümüzün çalışanlarımız olduğunu bilmek, fark yaratan ekipler ile çalışarak çalışanlarımızın eğitim ve kişisel gelişimine sürekli yatırım yapmaktır.